Nasz blog

Sztuczna inteligencja dla polskich MŚP

Jak pisać prompty AI

Jak pisać prompty AI. Artykuł Bernarda Marra opublikowany w Forbes koncentruje się na tym, w jaki sposób przedsiębiorcy i założyciele startupów mogą wykorzystywać prompty sztucznej inteligencji (AI). Jak wykorzystać prompty do weryfikacji pomysłów na biznes, pisania biznesplanów i tworzenia przekonujących prezentacji dla potencjalnych inwestorów czy klientów.
Jak pisać prompty AI

inne wpisy:

Nowe trendy w dziedzinie sztucznej inteligencji

Nowe trendy w dziedzinie sztucznej inteligencji

Nowe trendy w dziedzinie sztucznej inteligencji. Sztuczna inteligencja (AI) zmienia oblicze biznesu w niespotykanym dotąd tempie. Co ciekawe, nie tylko w sferze operacyjnej, ale też w samym podejściu do technologii.

Analiza rynków zagranicznych z AI

Analiza rynków zagranicznych z AI

Analiza rynków zagranicznych z AI to podstawa w procesie podejmowania decyzji o pozyskaniu nowych rynków. Błędna decyzja może kosztować Cię sporo czasu, pieniędzy i energii. Tradycyjne metody analizy rynków zagranicznych bywają czasochłonne i wymagają dostępu do specyficznych danych. Jednak dzięki sztucznej inteligencji, polskie małe i średnie firmy zyskują nowe, potężne narzędzia, które znacząco usprawnią ten proces i sprawią, że będzie bardziej precyzyjny, a co za tym idzie – skuteczny.

Zagrożenia AI – powstrzymywanie technologii

Zagrożenia AI – powstrzymywanie technologii

W poprzednich wpisach z tej serii, opartych na książce Suleymana Mustafy „Nadchodząca fala”, przyjrzeliśmy się początkom sztucznej inteligencji i przyspieszeniu postępu technologicznego. Dziś zagłębiamy się w kluczowy problem, który pojawia się wraz z każdą potężną innowacją – problem jej powstrzymania. Autorzy książki stawiają niewygodne pytanie: czy naprawdę potrafimy kontrolować technologie, które tworzymy? Ma to ogromne znaczenie w kontekście zagrożeń AI, które stają się coraz bardziej realne dla przedsiębiorstw i zwykłych ludzi.

Analiza potencjału Twojej firmy

Analiza potencjału Twojej firmy

Rozpoczynamy serię wpisów, w których krok po kroku pokażemy, jak wykorzystać potencjał AI w procesie zdobywania rynków zagranicznych. Niezależnie od tego, czy myślisz o sprzedaży online, czy budowaniu międzynarodowej sieci dystrybucji. Zaczniemy od fundamentu. Od analizy potencjału Twojej firmy. Zanim spojrzymy na rynki zewnętrzne, musimy uczciwie ocenić to, co mamy wewnątrz.

kategorie:

Napisz do nas

Przewijanie do góry